Blog
-
Jak nie robić „mniej więcej” i dzielić projekty na mniejsze taski
Myślenie o jednym, dużym zadaniu, bez podzielenia go na mniejsze taski, może okazać się przepisem na dramat lub co najwyżej komedię ze słabą pointą. Mowa tutaj o zadaniach typu: zorganizować i koordynować sesję zdjęciową albo przeprowadzić kampanie Meta i Google Ads. Czy koordynacja sesji składa się z jednego ruchu, jednego telefonu, jednorazowego kliknięcia w aparat? Nie. Podobnie: czy przeprowadzenie kampanii PPC […]
-
Chaos w głowie przedsiębiorcy? Jak uporządkować zadania i znaleźć czas na życie
Prowadzisz biznes, a Twoja głowa przypomina przeładowany notatnik? Lista zadań rośnie, terminy gonią, a czas dla rodziny staje się luksusem, na który „kiedyś” znajdziesz chwilę? Wielu przedsiębiorców zmaga się z chaosem w głowie i brakiem równowagi. Jaka jest dobra wiadomość? Można to zmienić! W tym artykule pokażę Ci prostą metodę priorytetyzacji i podpowiem, jak delegować zadania (np. social media czy adsy), by […]